(Online) Marketing & sales

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Handboek Social Media Marketing, 4e editie

    Paperback, kleur  |  2023  |  ISBN 9789463563109

    De vierde editie van dit alom gerenommeerde standaardwerk is weer volledig actueel inclusief online toetssysteem! Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle Handboek Social Media Marketing helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor sociale... lees meer
    003999 € 44,99 € 39,99 (actieprijs t/m 26-6-2023)

    Details  
  • AI in marketing

    Paperback, kleur  |  2023  |  ISBN 9789089656681

    Marketing zoals we die nu kennen houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat het vak volledig op zijn kop zetten. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Sterk digitaal merk

    Hardcover, steunkleur  |  2022  |  ISBN 9789089656506

    Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO s. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen?... lees meer
    003699 € 36,99

    Details  
  • The future of shopping

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789492873064

    De bekroonde retailgids The Future of Shopping: Where Everyone is a retailer is na gevierde uitgaves in het Frans Engels en Chinees terug met een volledig nieuwe editie The Future of Shopping: re-set re-made re-tail. Een pandemie wereldwijde digitale... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Supercharge your stories

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789089656261

    Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies economische systemen landen politiekstromingen of merken. Dankzij de verbeeldingskracht van de mens kunnen we ons via verhalen abstracte... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Content, 2e editie

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789089656285

    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten via websites blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties doen maar wat als het hierop... lees meer
    003799 € 37,99

    Details  
  • Nummer 1

    Hardcover, kleur  |  2022  |  ISBN 9789089656124

    Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Klanthelden in de 9+ organisatie

    Hardcover, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655745

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo n organisatie is een Klantheld ! Klanthelden zijn 9 ervaringen serviceprocessen medewerkers teams of zelfs complete organisaties... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Customer Journey Optimalisatie (paperbackeditie)

    Paperback, kleur  |  2020  |  ISBN 9789089655172

    Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Thuis ben ik niet zo leuk!

    Hardcover, zwart-wit  |  2020  |  ISBN 9789089654564

    Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico s aan het gebruik van humor. Je... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • De marketingbijbel voor een digitale wereld

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789492873026

    WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP? Door de snelle evolutie van digitale kanalen en vooral van sociale media ondergaat het vak van marketing en... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • Key Performance Illusies

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654618

    Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI s kun je succes meten doelstellingen formuleren en organisaties verbeteren. Veel beslissingen groot en klein... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Volle zalen

    Paperback, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654472

    Het aanbod van seminars congressen concerten theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • True Storytelling (paperback)

    Paperback, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654601

    Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud... lees meer
    003399 € 33,99

    Details  
  • Vind ik leuk!

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089653574

    Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets... lees meer
    002500 € 25,00

    Details  
  • Waardevolle eenvoud

    Paperback, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654359

    Ontevreden gebruikers vertrekkende klanten interne weerstand slechte verkoopresultaten een lastige concurrentiepositie Als nieuwe of bestaande producten diensten of processen niet voldoen zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het... lees meer
    003099 € 30,99

    Details  
  • Werken met profielen en persona's

    Paperback, steunkleur  |  2018  |  ISBN 9789089653970

    Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer
    003150 € 31,50

    Details  
  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653840

    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • The future of shopping

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542271

    Managementboek van het Jaar 2018 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Traditionele retail is dood.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Customers the day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542240

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven dan moeten... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Eén fan per dag

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653291

    Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen... lees meer
    002095 € 20,95

    Details  
  • De marketingorganisatie van de toekomst

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653468

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie.... lees meer
    003199 € 31,99

    Details  
  • Maak ze gek!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653345

    Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653284

    Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • De superpromoter (2e herziene editie)

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653031

    Superpromoter is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Hooked

    Paperback, zwart-wit  |  2015  |  ISBN 9789089652706

    We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën maar ze zijn nu al niet meer... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • CEX Sells

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089652508

    Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit maar slagen er uiteindelijk... lees meer
    003699 € 36,99

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Meer omzet met je webshop

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652294

    Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • B2B contentmarketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652287

    De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Marketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033724

    Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In Marketing. De nieuwe principes zet Steven Van... lees meer
    004999 € 49,99

    Details  
  • De wet van Snuf

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089651976

    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft krijg je terug. Een krachtig principe dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn thuis en... lees meer
    002095 € 20,95

    Details  
  • Verleid de klant

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651471

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • De Conversation Manager

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789081516389

    De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Gek op gaten

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651150

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer
    002095 € 20,95

    Details  
  • De Conversation Company

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789081516334

    Enkele jaren geleden bestond Twitter niet had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Verleiden op internet

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650726

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer
    002299 € 22,99

    Details  
  • Hondenbrokken

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650191

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer
    002095 € 20,95

    Details