(Online) Marketing & sales

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Word B2B meesterverleider

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789089657855

    Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders. B2B-marketeers willen graag snel scoren met tegenvallende... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Zo word je een Mailchimp-pro

    Paperback, zwart-wit  |  2025  |  ISBN 9789463563901  |   Populaire IT

    E-mailmarketing was nog nooit zo makkelijk én effectief. Met Zo word je een Mailchimp-pro haal je alles in huis om van jouw campagnes een succes te maken. Van slimme automatiseringen tot creatieve nieuwsbrieven die opvallen dit boek zit boordevol praktische... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Influencers - herwerking

    Paperback, kleur  |  2025  |  ISBN 9789020920369

    Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico s van mismatches tot reputatieschade.... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Relatietherapie voor klantliefhebbers

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657589

    Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden vertrouwen en betrokkenheid? Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De Mondriaan van Marketing

    Hardcover, zwart-wit  |  2024  |  ISBN 9789089657503

    Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste ideeën kunnen... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Duurzame verleiding

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657466

    Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2024 Duurzaamheid is hot . Maar de marketing van duurzame producten vaak not . Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Marketing made simple

    Flexcover, zwart-wit  |  2024  |  ISBN 9789089657404

    Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Het onvermogen om nieuwe klanten aan te trekken en te converteren kost ondernemers en managers veel geld en belemmert grote... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Content & AI

    Flexcover, kleur  |  2024  |  ISBN 9789089657282

    De wereld van AI en al haar mogelijkheden is op z n zachtst gezegd overweldigend. Op letterlijk elk thema ontstaan nu AI-oplossingen. In Content & AI neemt Antal de Waij je mee door het hele proces om een contentstrategie te maken voor je klanten. Hiervoor... lees meer
    004499 € 44,99

    Details  
  • Vaker in de media

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657268

    Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Helaas zijn vrouwelijke experts nog altijd ondervertegenwoordigd in het nieuws. Slechts een derde van de personen die we zien horen en lezen in de media is vrouw blijkt uit onderzoek... lees meer
    003599 € 35,99

    Details  
  • Verbeter je online marketing met Google Analytics, 2e editie
    003999 € 39,99

    Details  
  • Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie (e-book)
    002599 € 25,99

    Details  
  • Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie

    Flexcover, steunkleur  |  2023  |  ISBN 9789089656766

    Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren. Maar de markt is overspannen. Dus vecht je om alle aandacht en leads. Je leads via campagnes en downloads converteren niet meer. Nieuwe... lees meer
    003399 € 33,99

    Details  
  • Sterk digitaal merk

    Hardcover, steunkleur  |  2022  |  ISBN 9789089656506

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2022 Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO s. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • The future of shopping

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789492873064

    De bekroonde retailgids The Future of Shopping: Where Everyone is a retailer is na gevierde uitgaves in het Frans Engels en Chinees terug met een volledig nieuwe editie The Future of Shopping: re-set re-made re-tail. Een pandemie wereldwijde digitale... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Supercharge your stories

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789089656261

    Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies economische systemen landen politiekstromingen of merken. Dankzij de verbeeldingskracht van de mens kunnen we ons via verhalen abstracte... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Nummer 1

    Hardcover, kleur  |  2022  |  ISBN 9789089656124

    Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers... lees meer
    002599 € 25,99

    Details  
  • Klanthelden in de 9+ organisatie

    Hardcover, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655745

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo n organisatie is een Klantheld ! Klanthelden zijn 9 ervaringen serviceprocessen medewerkers teams of zelfs complete organisaties... lees meer
    003399 € 33,99

    Details  
  • Customer Journey Optimalisatie (paperbackeditie)

    Paperback, kleur  |  2020  |  ISBN 9789089655172

    Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Thuis ben ik niet zo leuk!

    Hardcover, zwart-wit  |  2020  |  ISBN 9789089654564

    Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico s aan het gebruik van humor. Je... lees meer
    002150 € 21,50

    Details  
  • True Storytelling (paperback)

    Paperback, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654601

    Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud... lees meer
    003599 € 35,99

    Details