Klantgerichtheid

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Relatietherapie voor klantliefhebbers

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657589

    Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden vertrouwen en betrokkenheid? Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Content & AI

    Flexcover, kleur  |  2024  |  ISBN 9789089657282

    De wereld van AI en al haar mogelijkheden is op z n zachtst gezegd overweldigend. Op letterlijk elk thema ontstaan nu AI-oplossingen. In Content & AI neemt Antal de Waij je mee door het hele proces om een contentstrategie te maken voor je klanten. Hiervoor... lees meer
    004499 € 44,99

    Details  
  • De ruwe diamant

    Boek  |  2023  |  ISBN 9789401495455

    Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2023 Heel veel bedrijven hebben de intentie om klantgericht te zijn maar slechts weinige slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. Hun producten zijn niet onderscheidend genoeg de leidinggevende... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Kroon je medewerkers en je klant wordt koning

    Boek  |  2023  |  ISBN 9789089656742

    Kampt jouw winkel met personeelstekorten? Vertrekken je medewerkers naar andere werkgevers? Vraag jij je ook af hoe je ervoor kunt zorgen dat ze wel bij je willen blijven? Herken jij je in de veelgehoorde uitspraak: Ze kunnen soms echt zeuren. En doen... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • Human2Human: de nieuwe klantrelatie - herziene editie

    Flexcover, steunkleur  |  2022  |  ISBN 9789089656445

    Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Extreem klantgericht (2e, herziene editie)

    Flexcover, kleur  |  2022  |  ISBN 9789089656384

    One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Waar ben jij eigenlijk van?

    Hardcover, steunkleur  |  2021  |  ISBN 9789089655943

    Waar ben ik eigenlijk van? Het is een lastige vraag. Een vraag die je jezelf met tegenzin stelt. Een vraag waar je geen antwoord op hebt maar waarvan je vindt dat je er wel een antwoord op zou moeten hebben. Dit ongemak gaat over professionele identiteit.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Klanthelden in de 9+ organisatie

    Hardcover, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655745

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo n organisatie is een Klantheld ! Klanthelden zijn 9 ervaringen serviceprocessen medewerkers teams of zelfs complete organisaties... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • The offer you can’t refuse

    Hardcover, kleur  |  2020  |  ISBN 9789492873057

    Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G artificiële intelligentie quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Wacht niet op de wind, ga roeien

    Hardcover, steunkleur  |  2020  |  ISBN 9789089655417

    Iedereen die wel eens gezeild heeft weet het: de windrichting kun je niet veranderen dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Six Star Service

    Hardcover, zwart-wit  |  2020  |  ISBN 9789089655431

    Veel organisaties willen fans maken van klanten maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden het doorvertellen... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Thuis ben ik niet zo leuk!

    Hardcover, zwart-wit  |  2020  |  ISBN 9789089654564

    Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico s aan het gebruik van humor. Je... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • De Klant Energieke Organisatie

    Flexcover, kleur  |  2020  |  ISBN 9789089654892

    Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch... lees meer
    003699 € 36,99

    Details  
  • Eén fan per dag

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653291

    Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653284

    Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De wet van Snuf

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089651976

    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft krijg je terug. Een krachtig principe dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn thuis en... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Verleid de klant

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651471

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer
    002599 € 25,99

    Details  
  • Gek op gaten

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651150

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Geef nooit korting!

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650719

    Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven professionals en zelfstandigen flink aan. Na iedere crisis neemt de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toe. En daar komt geen einde aan... lees meer
    001995 € 19,95

    Details  
  • Hondenbrokken

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650191

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer
    002099 € 20,99

    Details