Online marketing

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Effectieve AI-prompts voor een marketingstrategie die werkt
    003999 € 39,99

    Details  
  • Content & AI

    Flexcover, kleur  |  2024  |  ISBN 9789089657282

    De wereld van AI en al haar mogelijkheden is op z n zachtst gezegd overweldigend. Op letterlijk elk thema ontstaan nu AI-oplossingen. In Content & AI neemt Antal de Waij je mee door het hele proces om een contentstrategie te maken voor je klanten. Hiervoor... lees meer
    004499 € 44,99

    Details  
  • Verbeter je online marketing met Google Analytics, 2e editie
    003999 € 39,99

    Details  
  • Handboek Social Media Marketing, 4e editie

    Paperback, kleur  |  2023  |  ISBN 9789463563109

    De vierde editie van dit alom gerenommeerde standaardwerk is weer volledig actueel inclusief online toetssysteem! Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle Handboek Social Media Marketing helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor sociale... lees meer
    004499 € 44,99

    Details  
  • Sterk digitaal merk

    Hardcover, steunkleur  |  2022  |  ISBN 9789089656506

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2022 Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO s. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol... lees meer
    003799 € 37,99

    Details  
  • Verbeter je onlinemarketing met Google Analytics

    Paperback, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789463562690

    Om onlinemarketing succesvol te laten zijn is het essentieel dat je maximaal gebruikmaakt van de data die tot je beschikking staan. Iedere onlinemarketeer heeft genoeg data maar hoe haal je er waardevolle inzichten en lessen uit? Dit boek laat je stap-voor-stap... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Zo werkt Yoast SEO
    003999 € 39,99

    Details  
  • Nummer 1

    Hardcover, kleur  |  2022  |  ISBN 9789089656124

    Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Personal branding voor fotografen

    Paperback, kleur  |  2020  |  ISBN 9789463561563

    De hoeveelheid fotografen is de laatste jaren enorm toegenomen. Daardoor lijkt het bijna onmogelijk om nog aandacht te genereren voor jouw fotografie. Maurice Jager steekt iedere fotograaf op dat gebied een hart onder de riem in het boek Personal branding... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Handboek Social Media Marketing, 3e editie

    Paperback, kleur  |  2020  |  ISBN 9789463561631  |   Handboek

    Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft... lees meer
    004199 € 41,99

    Details  
  • Handboek UX-optimalisatie

    Paperback, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789463561198  |   Handboek

    Combineer twee verschillende gegevensbronnen kwantitatieve behavioral UX en kwalitatieve usabilitytests in één krachtige tool waarmee u de website van uw organisatie stroomlijnt en conversie en ROI verhoogt. De combinatie van gegevens over wat er precies... lees meer
    004499 € 44,99

    Details  
  • Handboek SEA

    Paperback, zwart-wit  |  2016  |  ISBN 9789059408920  |   Handboek

    Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren (SEA) heen. Met het Handboek SEA leert u snel en eenvoudig om een professionele... lees meer
    003099 € 30,99

    Details  
  • Ontwerpstrategieën voor User Experience Design

    Paperback, zwart-wit  |  2016  |  ISBN 9789059408869  |   Handboek

    Methodische wendbaarheid is belangrijk voor elke user experience designer. Elke user experience designer stelt zich aan het begin van een nieuw project de vraag: hoe kies ik een goede aanpak voor mijn ontwerpproces? Waar moet ik op letten? Dit boek geeft... lees meer
    003999 € 39,99

    Details  
  • Handboek Google Analytics

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789059407626  |   Handboek

    Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Verleiden op internet

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650726

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Handboek Zoekmachinemarketing 4e editie

    Boek  |  2010  |  ISBN 9789059404533  |   Handboek

    Online marketing met name zoekmachinemarketing neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne... lees meer
    003999 € 39,99

    Details