Relatietherapie voor klantliefhebbers

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten

Uitvoering
Flexcover, steunkleur , 192 pagina's
Auteur
ISBN
9789089657589
Gepubliceerd
2024
€ 29,99

Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid?

Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen, gefrustreerd raken en hun ontevredenheid op social media spuien.

De huidige transitie naar een duurzame en digitale samenleving vraagt om een nieuw soort relatie tussen organisaties en klanten. Niet een relatie waarin beide partijen proberen er het beste voor zichzelf uit te halen. Ook geen relatie waarin de ene partij bepaalt wat er gebeurt en de ander dat maar moet volgen. De huidige tijd vraagt om een relatie waarin partnership centraal staat: zorg voor elkaar en de omgeving.

Relatietherapie voor klantliefhebbers laat met veel praktijkvoorbeelden en praktische tips zien hoe je als organisatie kunt werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten.

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Relatietherapie voor klantliefhebbers over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...