Strategisch management

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Kunnen we China vertrouwen?

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789464016895

    Tegen 2030 zal China de grootste economie ter wereld zijn. Hoe komt het dat het land het Westen op vele vlakken voorbijsteekt? Heeft China dat te danken aan het rijke Westen? Of is het een gevolg van een daadkrachtige collectieve maatschappij? Spelen... lees meer
    003000 € 30,00

    Details  
  • Collaborate or Die, English edition (e-book)
    001999 € 19,99

    Details  
  • Bloed, zweet, maar samen

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789089656162

    Duurzaamheid is voor multinationals als Unilever Philips DSM IKEA en Vodafone tegenwoordig vanzelfsprekend in hun publieke profilering. Een sine qua non. Maar hoe ze daar in de markt invulling aan kunnen geven is veel minder vanzelfsprekend. Duurzaamheid... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Collaborate or Die, Nederlandse editie (e-book)
    001999 € 19,99

    Details  
  • Collaborate or Die (English edition)

    Paperback, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655516

    The years between today and 2030 have been dubbed the Decade of Action. Even without - and before - COVID it was already clear that nobody can make the changes we need alone. More than ever companies can and must connect with others to use their business... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Collaborate or Die (Nederlandse editie)

    Paperback, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655493

    Wij noemen de jaren tussen nu en 2030 het Decennium van Daadkracht . Al voordat covid toesloeg was duidelijk dat onze uitdagingen te groot zijn om alleen aan te pakken. Meer dan ooit tevoren kunnen en moeten bedrijven en organisaties de krachten bundelen.... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • NILS

    Paperback, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089656087

    Het vinden van jouw unieke formule. Dat is misschien wel de grootste uitdaging waarmee je als ondernemer wordt geconfronteerd. Datgene waarmee jij je onderscheidt van concurrenten waarmee je ze voor eens en altijd verslaat. Hoe kom je daar in godsnaam... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Big data ontrafeld

    Hardcover, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655752

    Big data make big difference De term big data wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • StoryBrand

    Flexcover, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655868

    Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs campagnes en tactieken. Pure geldverspilling want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • De 7-Sterren Organisatie

    Hardcover, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655783

    Hoe bouw je aan een organisatie die de vele veranderingen in onze wereld niet alleen bijbeent maar ook voor blijft? Een organisatie die resoneert bij je medewerkers en bij je klanten en die geweldige prestaties ondersteunt? Deze shift naar een toekomstbestendige... lees meer
    004500 € 45,00

    Details  
  • Wij is belangrijker dan Why

    Paperback, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655769

    Met het vervoer van 1 25 miljoen reizigers per dag en een plaats in de top vijf van beste treinbedrijven ter wereld timmert de Nederlandse Spoorwegen stevig aan de weg. Toch bleef de reizigerstevredenheid jarenlang achter. En wat het management ook probeerde... lees meer
    003150 € 31,50

    Details  
  • Nieuw Europees Organiseren

    Flexcover, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655677

    Er is de afgelopen jaren veel gepubliceerd over de tegenstellingen tussen de Anglo-Amerikaanse en de Europese wijze van organiseren. Maar hoe groot die tegenstellingen ook zijn over één ding zijn ze het eens: daar waar je autonomie wilt hebben moet ook... lees meer
    003199 € 31,99

    Details  
  • Why winners give it all

    Flexcover, steunkleur  |  2020  |  ISBN 9789089655332

    Succesvolle bedrijven zoals Coolblue Nike en IKEA blinken uit in het sturen op merkvoor-keur: ze ontwikkelen specifieke proposities geïnspireerd op de voorkeuren van verschil-lende typen klanten en nog-niet klanten. IKEA bouwt bijvoorbeeld city-stores... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De strategie van de kreeft
    003199 € 31,99

    Details  
  • Purpose

    Hardcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654816

    Er is geen begrip in het huidige strategiedenken dat zo vaak wordt gebruikt als purpose. Logisch. Want wie voor een hoger doel gaat krijgt niet alleen een sterkere reputatie en meer invloed maar doet het financieel ook beter. Tegelijkertijd is er geen... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Engage! (e-book)

    E-book  |  2019  |  ISBN 9789089654915

    Dat organisatieverandering een doelgericht en georganiseerd proces is is een ouderwetse gedachte. Want als uitdagingen roepen om veranderingen binnen je bedrijf kun je vaak niet meer terugvallen op vaststaande plannen en voornemens. De nadruk komt dan... lees meer
    001999 € 19,99

    Details  
  • Bouw een killer groeistrategie - Sprout Groeigids

    Paperback, steunkleur  |  2019  |  ISBN 9789089654731  |   Sprout

    Hard groeien snel schalen: het vraagt om een robuuste groeistrategie. Deze gids biedt daarvoor praktisch toepasbare inzichten en leert je over de nieuwste tools en methodes. Lees hoe groeigoeroes als Verne Harnish en LinkedIn-oprichter Reid Hoffman hun... lees meer
    002250 € 22,50

    Details  
  • Key Performance Illusies

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654618

    Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI s kun je succes meten doelstellingen formuleren en organisaties verbeteren. Veel beslissingen groot en klein... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Agile belonen

    Flexcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654458

    Functies zijn steeds minder vastomlijnd. Tegenwoordig wordt het werk vaker in wisselende rollen gedaan met als enige constante de medewerker hoewel ook die in zijn eigen groei niet stil mag blijven staan. Bestaande beloningssystemen schieten dan tekort.... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Cocreatie Revolutie

    Flexcover, steunkleur  |  2019  |  ISBN 9789089654380

    Werd de vorige eeuw beheerst door een streven naar dominantie de wereld van nu kenmerkt zich door een groeiend besef dat we samen meer kunnen dan alleen en dat delen leidt tot betere oplossingen. Deze Cocreatie Revolutie biedt een voedingsbodem aan nieuwe... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • De High Performance Overheidsorganisatie

    Hardcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654274

    Nederlandse overheidsorganisaties presteren tussen de 6 en 7- . Dat ligt niet aan de mensen die er werken. De meeste ambtenaren zijn gedreven mensen. Helaas worden zij belemmerd in hun werk door hardnekkige patronen die kenmerkend zijn voor overheidsorganisaties.... lees meer
    003699 € 36,99

    Details  
  • Wendbare strategie op één A4

    Hardcover, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654311

    Wendbaar ondernemen krijgt in veel organisaties topprioriteit. Methoden als agile lean en scrum zijn razend populair. Niet zo gek want alleen zo kun je continu verbeteren en vernieuwen. Maar wat nu vaak mist is een onderliggend plan. Een strategisch plan... lees meer
    003150 € 31,50

    Details  
  • Retail. De digitale hysterie voorbij.

    Flexcover, steunkleur  |  2018  |  ISBN 9789492873002

    Retail. De digitale hysterie voorbij heeft de PIM Marketing Literatuurprijs 2019 gewonnen. De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Risicovreugde

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653994

    Digitale technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos voor wie ze ziet en ernaar handelt.... lees meer
    002699 € 26,99

    Details  
  • Digital transformation (3e druk)

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789082542295

    Is jouw bedrijf klaar voor de digitale wereld? Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaan Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Agile with a smile

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653956

    Agile is hot. In korte tijd heeft de methode stad en land veroverd. Het wordt allang niet meer alleen gebruikt bij IT-projecten maar ook bij procesverbetering de versnelling van innovatie de ontwikkeling van nieuwe producten en tal van andere projecten.... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Groot denken

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653826

    Succesvol zijn betekent mogelijkheden zien en kansen benutten. Ook in een markt die grillig en paradoxaal is. Toch blijkt dit vaak lastig. Niet omdat het ons ontbreekt aan kennis en ervaring maar omdat we verleerd zijn om buiten de kaders te denken. Om... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • The day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542257

    Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van vandaag . In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken met pioniers die erin slaagden zich aan die veranderingen aan te passen en in hun innovatie voorbij vandaag en... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Denk als een startup

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653710

    De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper onder invloed van voortschrijdende digitalisering complexer klantgedrag nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653413

    Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde... lees meer
    003699 € 36,99

    Details  
  • Maak van je bedrijf een toporganisatie!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653321

    Hoe zou het zijn als al uw mensen werken aan het bereiken van de organisatiedoelstellingen? Als alle activiteiten waarde toevoegen? Als iedereen in de organisatie flexibel is en vlot reageert op problemen en ontwikkelingen? Als de strategie van uw organisatie... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details