Duurzame verleiding

Duurzame verleiding

Hét marketingboek voor duurzame ambities

Uitvoering
Flexcover, zwart-wit , 176 pagina's
ISBN
9789089657466
Verwacht op
29 augustus 2024
€ 29,99
nog niet leverbaar

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.

Wis filter
  • Ed Stibbe

    Ed Stibbe

    Ed Stibbe is één van Nederlands meest ervaren merk-deskundigen. In de rol van adviseur CEO en ondernemer bij internationale toonaangevende creatieve bureaus als BBDO Y&R Lowe Lintas DraftFCB en Orchestra adviseerde hij meer dan 100 organisaties in binnen-...
    Stibbe S
  • Marjolijn Meynen

    Marjolijn Meynen werkt 25 jaar met een groot trackrecord in het realiseren van (merk)groei in verschillende industrieën (FMCG Consultancy Kunst & Cultuur en Retail). Binnen de marketingwereld is Marjolijn bekend om haar successen bij het Rijksmuseum en...
    Meynen M

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Duurzame verleiding over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...