Retail. De digitale hysterie voorbij.

Retail. De digitale hysterie voorbij.

Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant

Uitvoering
Flexcover, steunkleur , 326 pagina's
ISBN
9789492873002
Gepubliceerd
2018
€ 29,99
niet meer leverbaar

Retail. De digitale hysterie voorbij heeft de PIM Marketing Literatuurprijs 2019 gewonnen.

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.

In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.

‘Hoe als retailer en merk tegelijkertijd je klant centraal zetten, investeren in de digitale toekomst en winstgevend blijven? Retail. De digitale hysterie voorbij introduceert optichannel helder en overtuigend als winnende langetermijnstrategie. Een duidelijk conceptueel kader, gecombineerd met onderbouwde aanbevelingen en een concreet plan van aanpak.’

DIETER PENNINCKX | Medeoprichter & CEO modegroep FNG

‘Na het award-winnende Omnichannel in retail slaagt Gino Van Ossel er met dit boek opnieuw in te schitteren. Een praktische en complete leidraad voor iedereen die van omnichannel naar optichannel wil.’

JORG SNOECK | Oprichter RetailDetail & winnaar Managementboek van het Jaar 2018

‘Op zijn geheel eigen en unieke manier weet Gino van Ossel opnieuw te inspireren. Fraaie vergezichten, praktische voorbeelden en toegankelijke checklists wisselen elkaar af in deze must read voor iedereen die relevant wil zijn en blijven.’

WIJNAND JONGEN | Oprichter & CEO van Thuiswinkel.org, Chairman Executive Committee E-commerce Europe

Wis filter
  • Gino van Ossel

    Gino van Ossel (op dit moment geen actieve boeken)

    Gino van Ossel is professor Retail Management aan Vlerick Business School. Hij geldt als een van Europa s topexperts rond retailmanagement winkelgedrag en omnichannel. Hij adviseert toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten en is een veelgevraagd...
    Ossel O

Meer weten over Strategisch management? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Retail. De digitale hysterie voorbij. over Strategisch management en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over 38, op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...