Handboek Social Media Marketing, 4e editie

Handboek Social Media Marketing, 4e editie

Engagement, likeability, sociaal verkopen en sociaal ondernemen

Uitvoering
Paperback, kleur , 336 pagina's
ISBN
9789463563109
Gepubliceerd
2023
€ 44,99

De vierde editie van dit alom gerenommeerde standaardwerk is weer volledig actueel, inclusief online toetssysteem!

Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle Handboek Social Media Marketing helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor sociale media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne socialemediamarketingmix met middelen als TikTok-virals, stories, reels & shorts en LinkedIn-community’s. Naast de focus op de organisatietransitie naar een sociale onderneming, de praktische cases, relevante onderzoeken en professionele inzichten van aansprekende experts, biedt het cross-mediale, uitgebreide boek een aanvullend platform met extra digitaal materiaal. Bovendien kent deze vierde editie een online toetssysteem om de eigen kennis eenvoudig te toetsen.

Het complete handboek inspireert en helpt met de gerichte inzet van sociaal verkopen, de transitie naar een sociaal merk en sociale onderneming plus het opstellen van een resultaatgericht socialemediaplan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder anderen Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Mischa Koster, Bas Hoogland, Herman Couwenbergh, Brian Solis en vele anderen. Het bevat bovendien inspirerende expertcases.

Dit handboek:

  • werkt stapsgewijs toe naar een resultaatgericht marketingplan voor sociale media;
  • bevat uitgebreide extra’s over sociale beïnvloeding, het sociale merk en betrokkenheid;
  • bevat een gekoppeld online platform met extra digitaal materiaal en een online toetssysteem.
Wis filter
  • Patrick Petersen

    Patrick Petersen

    Auteur spreker ondernemer en docent Patrick Petersen RDM MA MSc studeerde af op diverse eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties zoals Heijmans Hästens Somfy smart home Trendhopper holding T-Mobile Nederland...
    Petersen P

Handboek Social Media Marketing, 4e editie

Voorwerk
Dankwoord
Epiloog door Stephan Fellinger
Over het gebruik van het boek
1
Via sociologie en deeleconomie naar sociale media
2
Sociale onderneming: merkverhaal en sociaal verkopen
3
Marketingstrategie sociale media: een stappenplan
4
Betrokkenheid, likeability en sociale invloed
5
Campagnes voor sociale media
6
Sociale media en contentmarketing
7
Analyse en tools
8
Het socialemediaplan
Index

Meer lezen? Op onze zustersite blog.computercreatief.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met nuttige tips, trucs en andere lezenswaardigheden.

Bij Handboek Social Media Marketing, 4e editie hebben wij de volgende aanvullende artikelen gevonden:


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over 34, op ComputerCreatief.nl

Relevante blogs zoeken...