De superpromoter (2e herziene editie)
Over de kracht van enthousiasme
‘Superpromoter’ is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. Rijn Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Een boek waarmee je de concurrentie achter je laat, of zelfs irrelevant maakt!
Rijn Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.
- superpromoter-3-inkijk.indd.pdf - 206 kB
Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als De superpromoter (2e herziene editie) over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.
Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .
Relevante blogs zoeken...