Eén fan per dag (audioboek)

Eén fan per dag (audioboek)

Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Uitvoering
Audiobook , 176 pagina's
Ook beschikbaar
Auteur
ISBN
9789462551060
Gepubliceerd
2019
€ 14,99

Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

  • Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.
  • Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.
Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en professioneel spreker. Hij is gespecialiseerd in onderwerpen die betrekking hebben op klanten. Hij begon zijn werkzame leven als negentienjarige in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel....
    Burgers B

Eén fan per dag (audioboek)

Inleiding
1
‘Wij doen in polissen, niet in sprookjes’
2
Fan van een tandarts die gaatjes maakt
3
De overeenkomst tussen een inbraak en een gouden bruiloft
4
Kop of munt over wie waar slaapt
5
Een geniaal plan of ridicuul kleine stapjes?
6
Sleutelgedrag als middel om kilo’s kwijt te raken
7
Zadel jezelf op met een helder probleem
8
Klanten betalen je vakantie
9
Geweldig als een piloot vliegensvlug reageert
10
Een leger aan verkopers die geen salaris vragen
11
Gun je concurrent de minder waardevolle klanten
12
Fan ben je niet voor je plezier
13
Je doel bereiken dankzij een vertraging
14
Denken dat het je moeder is
15
Schilderen zonder muziek
16
Klanten belachelijk goed helpen
17
Het lef om fouten te durven maken
18
Vraag naar wat je liever niet hoort
19
Een prikbord vol wow-verhalen
20
Klanten helpen als dat niet kan
21
Voorkom klachten over je klachtafhandeling
22
Ontelbaar veel momenten om zomaar iets te doen
23
Fans maken met een vierkante meter slagroom
24
Samen kijken naar een kip op een ei
25
Medewerkers overtuigen door middel van de puppytactiek
26
Op zoek naar jouw eigen vlieg
27
Regels zijn soms geen regels
28
Je kunt een factuur sturen, maar ook een cadeaubon
29
Meer een kwestie van mentaliteit dan van tijd
30
Trek je beurs en maak fans
31
Trouw en vertrouwen zijn niet te koop
32
Wie verliefd is, gaat niet vreemd
33
Maak van een faaldag geen baaldag
Dankwoord
Literatuur
Over de auteur

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Eén fan per dag (audioboek) over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...