Brainbound Marketing

Brainbound Marketing

Nieuwe online verkoopstrategieen in b2b

Uitvoering
Boek , 208 pagina's
ISBN
9789089651877
Verwacht op
22 november 2013
€ 29,99
niet meer leverbaar

Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten zich steeds meer online informeren. Harder ‘duwen’ via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?

Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je expertise online te delen, bijvoorbeeld via webinars, video’s of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning daarom het beste uit twee vakgebieden samen. Hij combineert inbound marketing met praktische inzichten over de werking van het klantbrein. Waarmee hij een nieuw perspectief op b2b-commercie introduceert: Br@inbound Marketing. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen en openstaat voor de kansen van neuromarketing en marketingautomatisering: let’s go br@inbound!

Paul Hassels Mönning is managing partner van dutchmarq. Hij werkt inmiddels ruim twintig jaar op het snijvlak van marketing, sales en IT. Vanuit dutchmarq helpt hij bedrijven in de b2b-sector om meer rendement uit digitale marketing en sales te halen.

Wis filter
  • Paul Hassels Monning

    Paul Hassels Monning (op dit moment geen actieve boeken)

    Paul Hassels Mönning is managing partner van dutchmarq. Hij werkt inmiddels ruim twintig jaar op het snijvlak van marketing sales en IT. Vanuit dutchmarq helpt hij bedrijven in de b2b-sector om meer rendement uit digitale marketing en sales te halen....
    Hassels Monning H

Brainbound Marketing

Inleiding
1
Een nieuw perspectief op b2b-marketing
1.1
Vijf cruciale ontwikkelingen
1.2
Het alternatief voor traditionele marketing in de zakelijke markt
1.3
Wanneer verandert marketing in b2b echt?
2
Een nieuw perspectief op b2b-sales
2.1
Beter offl ine en online in contact met de klant
2.2
Nieuwe momenten van de waarheid in b2b
2.3
Een andere kijk op samenwerking tussen marketing en sales
3
Klantcontact in b2b: digitaal en tóch persoonlijk
3.1
Face-to-face of virtueel verleiden?
3.2
Digitale, persoonlijke marketing
3.3
Digitale, persoonlijke verkoop
4
Inbound marketing in b2b
4.1
Een nieuwe manier van denken én doen
4.2
Het bewijs voor inbound marketing
4.3
Inbound drempels en uitdagingen
5
Breinbrekende business: de rationele klant bestaat niet
5.1
Slimmere marketing
5.2
Wat drijft zakelijke beslissingen?
5.3
Beslissingen in b2b beter beïnvloeden
6
Br@inbound Marketing
6.1
Wat is Br@inbound Marketing?
6.2
Versnellers voor Br@inbound Marketing
6.3
Neuromarketingonderzoek in b2b: eerste bewijs
7
Br@inbound Marketing in de praktijk
7.1
Br@inbound nulmeting
7.2
Br@inbound: van ambitie tot prestatie
7.3
Op br@inbound pad
Bronnen
Dank
Over de auteur
Register

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Brainbound Marketing over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...