De nieuwe regels van social media 3e herziene editie (e-book)

De nieuwe regels van social media 3e herziene editie (e-book)

Over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing

Uitvoering
E-Book , 372 pagina's
ISBN
9789089651273
Gepubliceerd
2012
van € 22,99 voor € 16,09 met couponcode

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten.

De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn.

‘Het internet gaat niet zozeer over de techniek, maar veel meer over mensen. David Meerman Scott gaat in zijn boek veel verder dan technologie alleen. Hij onderzoekt de verbindingen op het web voor zover gerelateerd aan mensen. Hij heeft daartoe een mooie set van regels neergezet waarmee je zelf het beste uit deze verbindingen kunt halen en met het grootste effect.’ – Jay Conrad Levinson, auteur van onder meer Guerilla Marketing

‘Op de Boston University hebben we De nieuwe regels van social media voorgeschreven voor het college Nieuwe Media & PR. Het is een helder geschreven en zeer praktisch boek dat een bijdrage levert aan de professionalisering van het vak.’ – Stephen Quigley, Boston University

Wis filter
  • David Meerman Scott

    David Meerman Scott (op dit moment geen actieve boeken)

    David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful...
    Meerman Scott M

Meer weten over Internet & social media? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als De nieuwe regels van social media 3e herziene editie (e-book) over Internet & social media en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...